Te RÖD

I fredags hade jag vernissage med Linköpings fotoklubb, självkalrt missade ajg tåget o Invignignstalet, där dom tydligen speciellt, nämde mig O Cicci, att dom var stolta över att dom har med oss som är unda i Klubben, eller nått i den stillen.
Det kändes inte fult så fel, men nästan. Erik Wallsten var där och kollade :), pappa s kommenta rom att han aldrig växt upp, jag trro ajg tycker om männsikor som aldrig växer upp, som lyckas hålla motstånd mot allt som ovärlden kastar på dem. Lyckas hålla kvar vid sina ideal, gudar o idoler. Utan att låta sig sänkas, förändras,
bli någon annan, säkert lika trevlig för det.

BoRRRensBeeEErg på tisdag, en gubbe ringde o bjöd in mig till prisutdelning, tyckte han sa att jag vunnit ett pris.  Kom  då inte ihåg den tävlingen, jag borde skämmas, möjligvis. Men en död sparv är inte allltid en död sparv, akn likväl vara ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0