Vet inte om jag vill somna en gång till, så jag håller mig vaken, vill höra.....


Om en vecka ska jag o mamma tillsamamns med några till sätt aupp en utställning, vi har änn unte helt kalrt exakt på vad o hur många o hur stora bilder vi ska stälal ut, det känns väl bra. Och dessutom är vi båda två sjuka. Feberyr
Men det löser sig nog på något sätt, det gör det alltid.

Vill ni se våra bilder redan nu, så beger er till Linköpings Stiftso stadsbibilotek övervånningen Galleri Vända sida. Där Ställer just nu Linköpings Fotoklubb ut "Fokus Linköping" Jag har med två bilder, mamma en (med mig såppbubbleblåsande).  Alla tre bilder  hänger nära precis när man kommer upp från trappan. Utställningne håller på ända till Mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0